
Brigáda na MOTO GP 2025 v Brně, ČR
Termín brigády MotoGP 2025 Brno
Brigáda na Moto GP se v Brně koná v termínu 17.-20.7.2025. Pro pozici hlídač nabízíme noční směny (cca od 18 h večer do 6 h ráno – bude upřesněno; 4 noci: středa/čtvrtek; čtvrtek/pátek; pátek/sobota; sobota/neděle.
Koho hledáme
Hledáme hlídače na noční směny. Bezpodmínečně nutná je pro tuto práci odpovědnost, spolehlivost, ochota, trestní bezúhonnost.
Pracovní pozice
Náplň práce na pozici Hlídač spočívá v hlídání stánků našich klientů aprevenci krádeží zboží. Směny trvají zpravidla 12 h/noc.
Vaším úkolem je hlídat stanoviště do té doby, než si od vás ráno stánek opět převezme zahraniční klient. Pracovní doba bude upřesněna podle zařazení do konkrétního týmu a stánku.
Co v Brně nezajišťujeme
V Brně nezajišťujeme stravování, ubytování ani přepravu k areálu Moto GP. Nezajišťujeme ani parkování v rámci areálu nebo jeho okolí, k tomu prosím v případě potřeby využijte vzdálenější veřejná parkoviště (přímo u areálu se hradí denní parkovné, které neproplácíme). K areálu a na místo srazu je zpravidla možné se dostat kyvadlovou dopravou nebo pěšky.
Odměna
Odměna pro pracovníky na nočních směnách činí 140 Kč/h na DPP nebo DPČ. Případné přesčasy jsou hrazeny.
Práce probíhá na základě dohody o provedení práce. Jste-li OSVČ a preferujete fakturaci – na dotaz.
Co o vás potřebujeme vědět
Abychom vám brigádu mohli definitivně potvrdit, potřebujeme o vás vědět několik věcí. Rádi bychom vás proto požádali o vyplnění přihlášky.
Komunikační kanály
Na základě vyplněné přihlášky kontaktujeme všechny uchazeče s informací o vybrání/nevybrání na brigádu – na e-mail, který uvedete v přihlášce. Na e-mail také zasíláme smlouvu a další instrukce k brigádě, proto prosím tyto zprávy pravidelně sledujte. Je možné, že vás také budeme kontaktovat telefonicky pro upřesnění některých detailů.
Aktuality publikujeme před a během brigády také ve FB skupině a na webu.
A co se bude dít dál
V současné době probíhá výběrové řízení na brigádu na Moto GP pro rok 2025, o jehož výsledku vás budeme individuálně informovat e-mailem nebo telefonicky. Finální výběr může být průběžně doplňován dle dodatečných objednávek klienta a dalších měnících se okolností až do poslední chvíli (ještě i v průběhu konání akce).
Zda jste byli na brigádu vybráni, do kterého týmu jste byli zařazeni, kdy a kde bude sraz, co si vzít s sebou a jaké budou vaše směny vás budeme informovat v průběhu a po uzavření výběrového řízení. Následně vám na e-mail zašleme k podpisu Dohodu o provedení práce a podrobné instrukce.
Zůstaňme ve spojení
Sledujte Plus Design & Marketing na Facebooku a Instagramu. A staňte se členy Facebookové skupiny k této brigádě.
Kontakt
Jakékoli další dotazy k této brigádě Vám rádi zodpovíme na adrese hostesky@plusdesign.cz.
Těšíme se na spolupráci!